You're gorgeous, I do anything for you...lalalaa....

Nu är flytten klar och jag har lyckats fixa internet än en gång. Men den här gången var det inte alls lika besvärligt. Jag startade min dator, tröck in internetkabeln, klickade på några länkar och POFF så var jag inne i facebookvärlden igen, och oj vad det har hänt grejer under min tid som internetlös. Vad skulle man ta sig till utan kära facebook?

Anyway, lägenheten är helt perfekt. Stor och rymligt. Jag slipper gå till iksu och springa varje dag, det går ju hur bra som helst att springa runt här i lägenheten, nästan. Väggarna är väl inte sådär i superbra skick så det ska bli nytapiserat och ommålat. 

Det enda jag har att tillägga nu är att jag har fått en svängig och bra låt på hjärnan och vill gärna dela med den. Jag måste ta och öva på den lite mer eftersom Linus tycker att det är smått irriterande när jag bara kan två meningar i refrängen och inget annat. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0