en lax i en laxask

Första fisketuren för mig och Sandra EVER gjordes igår. En ynka liten abbore lyckades vi få upp men mer blev det inte. Det kan möjligtvis bero på att vi hade fullt upp med att lösa en massa dilemman som vi stötte på.

Dilemma 1: Sandras fiskedrag råkade hamna på mitt huvud.

Dilemma 2: Jag lyckades slänga mitt eget fiskedrag i huvudet. Blev tyvärr hål i kepan.

Dilemma 3: Sandra blev så förvånad över hur långt hon kunde kasta men i själva verket hade det hänt något skumt med spöt så den inte gick att veva in.

Dilemma 4: Halva Sandras fiskespö gick av och hamnade långt ut i sjön.

Dilemma 5: Aborren som vi fick tog typ en evighet att ta död på. Vi till och med hackade den i nacken men det var en envis jävel.  

Dilemma 6: Vi båda miste våra drag (dom fastnade i botten).

Men vi är inte ledsna för alla dessa dilemmor. Det var en upplevelse som vi kanske, endast kanske, gör om nån gång i framtiden.



Den satt som berg


Vi tog paus från vårt fiskande


Firren var söt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0