snart är det över

Känner som ingen pepp för den här tentan som jag har pluggat SÅ mycket till. Men snart gäller det, om 4 timmar, och sen kommer jag hem till er ni vackra kiruaner.
Jag måste erkänna att jag kommer att sakna Lisas superdåliga musiksmak, Evelinas mobilberoende och såklart även resten av klassen förutom th.
Ja men hej sommaren och hej Kiruna!

Ett smakprov på Lisas superdåliga musiksmak (fast den här svänger faktiskt helt ok)

Th, jag hoppas du förstår att jag menar att jag kommer ju inte behöva sakna dig eftersom du också kommer befinna dig i storstan Kiruna :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahaha.. Sååå dålig musiksmak har jag ju faktiskt inte!!! :P Vi gillar bara olika saker Frida, du har din afterski-musik å jag har min electro. Det är ju det som är så fint..!

2010-06-02 @ 14:42:45
Postat av: Frida

Ja jag vet Lisa. Jag älskar dig ändå :)

2010-06-02 @ 14:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0