friluftsmänniskan själv

Dagens joggingtur avklarad! Känns skönt att få röra på fläsket lite. Det som jag kan tycka känns rätt jobbigt är om det skulle dyka fram en björn bakom någon buske eller så. Vad hade man gjort liksom?! Sprungit? Spelat död? Försöka skrämma iväg den? Vissla? Ja alla har ju sina egna knep men mitt knep hade nog varit att springa för livet och hoppas på att björnen inte är lika snabb.

Annars så tycker jag det är rätt fridfullt och avkopplande att vara ute och springa. Förr gillade jag springbandet mycket bättre men har nu insett och förstått det vackra med naturen. Jag läser ju trots allt ett miljöprogram så det är väl bara att börja gilla't om inte annat.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0